Geçtiğimiz Yıl Alınan Kararla Vatandaşlara Sağlanan Avantajlar Geçtiğimiz yıl alınan bir kararla, konut, ibadethane ve cemevi abonelerinin 24 Nisan 2023’ten 31 Mayıs 2023’e kadar olan 38 günlük doğalgaz kullanımlarının tamamı Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından ödendi. Ayrıca, bir yıl boyunca hanelerde kullanılan doğalgazın 25 metreküp kısmı da vatandaşlara ücretsiz olarak verildi. Ücretsiz Doğalgazın Bitiş Tarihi…
Geçtiğimiz yıl alınan bir kararla, konut, ibadethane ve cemevi abonelerinin 24 Nisan 2023’ten 31 Mayıs 2023’e kadar olan 38 günlük doğalgaz kullanımlarının tamamı Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından ödendi. Ayrıca, bir yıl boyunca hanelerde kullanılan doğalgazın 25 metreküp kısmı da vatandaşlara ücretsiz olarak verildi.
Kararnameye göre, konut, ibadethane ve cemevi abonelerinin 1 Mayıs 2024 tarihine kadar gelecek olan faturalarının 25 metreküp kısmı yine Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından ödenecek. Bu uygulama ile vatandaşlar bir yıl boyunca doğalgaz faturalarının bir kısmını devlet desteğiyle ödeyebilecekler.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, ücretsiz doğalgaz uygulaması kapsamında Bakanlığın bütçesinden 24 Nisan 2023’ten bu ay başına kadar 5 milyar 195 milyon liralık ödeme yapıldığını açıkladı. Bu ödemelerle birlikte, vatandaşlara sağlanan doğalgaz desteğinin toplam maliyeti ortaya konmuş oldu.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, CHP Bolu Milletvekili Türker Ateş’in vatandaşlara ücretsiz dağıtılan doğalgazın miktarına ilişkin yazılı soru önergesini yanıtlarken, devletin vatandaşlara sağladığı desteklerin detayları hakkında bilgi verdi. Konut sahipleri için gelecek dönemde de devletin doğalgaz faturalarında ciddi bir destek sağlamaya devam edeceği belirtildi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap