İçişleri Bakanı: Orman Yangınlarıyla Mücadele Devam Ediyor İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, ülke genelinde 15-17 Ağustos tarihleri arasında meydana gelen 19 orman yangını hakkında bilgi verdi. Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yangınlara sebebiyet verdiği şüphelenilen toplam 7 kişinin gözaltına alındığını belirtti. İzmir’in Tire ilçesinde 3, Ödemiş ilçesinde 2, Bayındır ilçesinde 1 ve Karşıyaka ilçesinde…
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, ülke genelinde 15-17 Ağustos tarihleri arasında meydana gelen 19 orman yangını hakkında bilgi verdi. Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yangınlara sebebiyet verdiği şüphelenilen toplam 7 kişinin gözaltına alındığını belirtti. İzmir’in Tire ilçesinde 3, Ödemiş ilçesinde 2, Bayındır ilçesinde 1 ve Karşıyaka ilçesinde 1 olmak üzere toplam 7 kişinin gözaltına alındığını açıkladı. Bolu’nun Göynük ilçesinde ise 4 kişiden 2’sinin tutuklandığı, diğer 2 kişi hakkında adli kontrol kararı verildiği bildirildi.
Ülke genelinde çıkan orman yangınlarına karşı müdahale çalışmaları sürerken, İzmir, Aydın, Bolu ve Manisa’da toplam 3 bin 971 kişinin güvenli alanlara tahliye edildiği açıklandı. İletişim Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, yangınlarla mücadele kapsamında 2 gün içinde hava araçlarıyla 583 saatlik uçuş gerçekleştirildiği ve 7 bin 662 ton suyun yangınlara atıldığı belirtildi.
Bakan Yerlikaya, açıklamasında ormanların milli servet olduğunu vurgulayarak, gelecek nesillere bırakılacak en değerli mirasın ormanlar olduğunu dile getirdi. Türkiye genelinde orman yangınlarıyla başarılı bir şekilde mücadele edilmeye devam edilirken, yangınların kontrol altına alınması için yoğun çaba sarf ediliyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap