Erdoğan ve Heyeti Atatürk Havalimanı’nda Karşılandı Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır’ın başkenti Kahire’de gerçekleştirilen D-8 11’inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’nden sonra Türkiye’ye döndü. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, Atatürk Havalimanı’nda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, İstanbul Valisi Davut Gül ve diğer ilgililer karşıladı. Ayrıca, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun…
Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır’ın başkenti Kahire’de gerçekleştirilen D-8 11’inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’nden sonra Türkiye’ye döndü. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, Atatürk Havalimanı’nda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, İstanbul Valisi Davut Gül ve diğer ilgililer karşıladı. Ayrıca, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun ve Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç da Erdoğan ile birlikte Türkiye’ye döndü.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda zirveyle ilgili düşüncelerini paylaştı. Erdoğan, “Bugün dost ve kardeş Mısır’ın başkenti Kahire’de gerçekleştirilen D-8 11’inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’ni başarıyla tamamlayarak ülkemize döndük. Zirvede yaptığımız istişarelerin, aldığımız kararların ülkelerimiz ve bölgemiz için hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Erdoğan ayrıca, paylaşımında zirveden fotoğraflara da yer verdi.
Erdoğan ve heyeti, zirvede gerçekleştirilen görüşmelerin ve alınan kararların Türkiye ve bölge için hayırlı olmasını umut ediyor. Bu zirvenin, Türkiye’nin dış politikadaki önemli adımlarından biri olduğu belirtiliyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap