Diyanet İşleri Başkanlığı’nın Düzenlediği Anma Programı Diyanet İşleri Başkanlığı, Fetullahçı Terör Örgütü’nün 15 Temmuz 2016’daki darbe girişiminin 8. yılında anma programı düzenledi. Program kapsamında şehitliklerdeki camilerde öğle namazı öncesi “15 Temmuz Şehitlerini Anma ve Mevlid Programı” gerçekleştirildi. Programda Neler Yaşandı? Programda, Kur’an-ı Kerim tilavet edilirken, mevlit okundu ve Diyanet İşleri Başkanlığı Tasavvuf Musikisi Korosu ilahiler…
Diyanet İşleri Başkanlığı, Fetullahçı Terör Örgütü’nün 15 Temmuz 2016’daki darbe girişiminin 8. yılında anma programı düzenledi. Program kapsamında şehitliklerdeki camilerde öğle namazı öncesi “15 Temmuz Şehitlerini Anma ve Mevlid Programı” gerçekleştirildi.
Programda, Kur’an-ı Kerim tilavet edilirken, mevlit okundu ve Diyanet İşleri Başkanlığı Tasavvuf Musikisi Korosu ilahiler seslendirdi. Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, Ankara Beştepe Millet Camisi’ndeki programa katılarak şehitler için okunan hatimlerin duasını yaptı. Erbaş, şehitlerin cihatlarının kabul edilmesini ve gazilere hayırlı uzun ömürler ve şifalar diledi.
Ali Erbaş, programda milletin birliğinin ve beraberliğinin daim olmasını temenni ederek şu ifadeleri kullandı: “Ya Rabbi, devletimize, milletimize göz dikmiş olan dahili ve harici hainlere fırsat verme. Vatanımızı bölmeye çalışan bölücülere karşı mücadele eden ordumuza zaferler ihsan eyle.” Erbaş, dünyanın çeşitli yerlerindeki mazlumlara da dua ederek, Müslümanların zulme karşı birlik içinde olmalarını temenni etti.
Programa Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz da katıldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap