Bordo-Mavili Taraftarlar Şikayetlerini Dile Getirdi Trabzonspor Kulübü Genel Sekreteri Kemal Ertürk, Trendyol Süper Lig maçında Fenerbahçe’yi ağırladıkları karşılaşmada yaşanan olaylara ilişkin önemli bir açıklamada bulundu. Ertürk, bordo-mavili taraftarların, Fenerbahçeli futbolcular ve locada bulunan misafirlere yönelik şikayetlerinin üzerinden 2 aydan fazla süre geçmesine rağmen dosyada herhangi bir işlem yapılmadığını belirtti. Adaletin Eşit Dağıtılması Gerektiğini Vurguladı Ertürk,…
Trabzonspor Kulübü Genel Sekreteri Kemal Ertürk, Trendyol Süper Lig maçında Fenerbahçe’yi ağırladıkları karşılaşmada yaşanan olaylara ilişkin önemli bir açıklamada bulundu. Ertürk, bordo-mavili taraftarların, Fenerbahçeli futbolcular ve locada bulunan misafirlere yönelik şikayetlerinin üzerinden 2 aydan fazla süre geçmesine rağmen dosyada herhangi bir işlem yapılmadığını belirtti.
Ertürk, 19 Mayıs 2024’te oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçı öncesi ve sonrasında yaşananları kamuoyunun önemsediğini ifade etti. Yapmış olduğu yazılı açıklamada, Trabzonspor Kulübü olarak daha önce yaşanan hadiselerden sonra birçok kez çağrıda bulunmalarına rağmen soruşturma dosyasına ilişkin herhangi bir işlem yapılmadığını dile getirdi. Ertürk, adaletin her yerde aynı hızda ve ilkelerle temsil edilmesi gerektiğini vurgulayarak, adaletin neden Trabzon’da işlemediğini sorguladı.
Trabzonspor Kulübü Genel Sekreteri Kemal Ertürk, 18 Mart tarihinde yaşanan olaylara ilişkin dosyada halen herhangi bir işlem yapılmamış olmasının şaşkınlık verici olduğunu belirtti. Ertürk, adalet ve kanun önünde eşitlik ilkesi gereği işlem yapılmayan dosyalar için hukuki yollara başvuracaklarını açıkladı. Trabzon’da 2 ayı aşkın süredir işlem yapılmayan şikayet dosyası ile ilgili adaletin tecelli etmesi gerektiğini dile getirdi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap